četvrtak, 2. ožujka 2017.

Farmasi set ulje argana i ulje masline



U aktualnom katalogu za veljaču i ožujak u Farmasi se nalazi ponuda seta na slici..Kako sam zadovoljna pišem u nastavku.!



Ambalaža ovih gelova za tuširanje je čvrsta plastična ambalaža, ima plastičnu zaštitu na dijelu gdje je poklopac kao što je vidljivo na slikama. Gel ima malu rupicu iz koje izlazi predivan miris ulja argana ili masline. Krema dolazi također u plastičnoj tubici i stane u svaku torbicu ima zaštitnu foliju na svom otvoru..

Ova prilika se ne propušta jer dobivate 375 ml  gela za tuširanje i 75 ml kreme za ruke za samo 15 kn!!  NE sadrže PARABENE!




Ja sam se već upoznala s kremom za ruke od ulja argana i meni je ODLIČNA!! Ja sam odbacila sve svoje kreme koja sam do sad kupovala,a koje su po cijeni skuplje (Garnier, Neutrogena), a što se tiče same kvalitete nisu bolje od ove Farmasi! Imam jako osjetljive i suhe ruke zimi i moram imati oko 5 tubica kreme za ruke sigurno.!


Prvo mi se sviđa tekstura same kreme koja je gusta i masiranjem u kožu se baš upija i ruke su mi meke, masiranjem ona nestaje s kože za nekoliko trenutaka i ne osjeća se onaj mastan osjećaj, a miris ulja argana koji je meni nježan i božanstven ostaje na rukama.. mmmmmm 

Farmasi kaže: "Arganove krema za ruke sa arganovim uljem i kofeinom za intenzivnu revitalizaciju preporuča se za njegu suhe i osjetljive kože. Arganovo ulje posjeduje anti age-efekat, dok kofein regenerira tkivo i ubrzava cirkulaciju"

Gel za tuširanje sam isprobala sad neki dan odmah kad mi je stigao set. O mirisu ne trebam puno govoriti isti je kao i od kreme meni se jako sviđa i ispunjena je cijela kupaona sa tim mirisom.. Gel sam stavila na spužvu za kupanje i odmah se stvara lijepa gusta pjena na njoj. Tekstura samog gela je dosta gusta i malo proizvoda je potrebno staviti na spužvu za dobivanje puno pjene. Koža je meka, ali miris ne ostaje nešto dugo na tijelu.


Farmasi kaže: " Oliva krema za ruke sa prirodnim maslinovim uljem za dugotrajnu hidrataciju, svojom bogatom i nježnom teksturom hidratizira i rani kožu ruku te ih na taj način čini mekim i nježnim. Maslinom ulje pomaže u zadržavanju vlage u koži i ne ostavlja masne tragove na koži. "

Kremu za ruke sam isprobala prvi puta prije neki dan SVIĐA mi se.! Tekstura kreme je gusta i krema se upija u kožu isto kao i sa uljem argana, miris se osjeti još jedno vrijeme.

Gel za tuširanje od masline također je iste guste teksture kao gela s uljem argana. Na spužvi sa malo proizvoda se stvara puno pjene. Miris je više prirodniji, osvježavajući i malo jači kad dođe pod nos.. 


Zaključno:

Da moram birati odabrala bi ove setove opet jer se za 15 kuna isplati kupiti! Napraviti ću zalihe to sigurno. Od ova dva seta nekako sam sada više sklona ovome s uljem argana više mi je onako nježan, no kako ja sebe poznam ljeti ću tražiti sigurno dozu svježine pa neka se nađe i ovaj s maslinom.


Hvala na čitanju!

Tatjana.

1 komentar: