petak, 24. veljače 2017.

Farmasi tekući sapun od lavande i uljem argana




Neću puno pisati o Farmasi kao tvrtci, mislim već znate da se radi o kataloškoj prodaji i da sam njihov član. Upoznajem i testiram svaki put njihove proizvode koje naručim, vi imate prilike to čitati.. Evo jedna nova recenzija ovaj put tekućih sapuna koji nam trebaju za svakodnevnu higijenu.







Farmasi u ponudi ima tekuće sapune iz linije  

  • masline 
  • ruže
  • lavande
  • ulje argana

Osim tekućih sapuna od gore navedenih linija imaju još u ponudi kreme za ruke, losion za tijelo i ruke, šampon i regenerator, gel za tuširanje, kremu za lice i ružinu vodicu.

 Svi ovi tekući sapuni dolaze u plastičnoj ambalaži sa pumpicom od 300 ml  i cijena im je redovna 30 kn. Cijene u svakom katalogu variraju.

NE sadrže PARABENE!


Tekući sapun od lavande i ulja argana dolazi u stabilnoj plastičnoj ambalaži i sa pumpicom koja ima plastičnu zaštitu da ne bi došlo do pritiskanja ili prolijevanja tijekom transporta. Pumpica se u jednu stranu otvara, na drugu zatvara.

Farmasi kaže: "Tekući sapun za ruke koji dubinski čisti i hidratizira ruke ostavljajući ih mekom i svilenkastom na dodir.  Obogaćen ekstraktom francuske lavande / uljem argana pruža kompletnu svakodnevnu njegu i higijenu."



Za osobnu higijenu kod kuće preferiramo tekuće sapune, ima i krutih no njih jako malo kupujemo. Ukoliko me pratite znate da ja volim  lavandu tj. prirodne mirise (lavandu, ružmarina i dr.) a i cijena u aktualnom katalogu je 15 kn za 300 ml. 
Od ulja argana sam prvo isprobala kremu koja miriši predivno i donosim vam uskoro  tu recenziju. Morala sam si sad kupiti i ovaj sapun da ga isprobam. 

Sama tekstura tekućih sapuna je gusta i malo se pjeni kod trljanja u dlanove. Za higijenu ruku jedno stiskanje pumpice će biti dovoljno. 
Mirisi mi se sviđaju. Nakon pranja ruku one su čiste, MEKE i zaglađene, dok miris ostaje kraće vrijeme na rukama - to je možda zamjerka.

Koža mi nije isušena i  djeluje baš nježno na kožu ruku.


Zaključno:

Između ova dva tekuća sapuna da moram birati bio ovaj s uljem argana. Presudan bi bio MIRIS možda malo duže ostaje na rukama i neko mi se sam miris više sviđa.!

Hvala na čitanju!

Tatjana.





1 komentar:

  1. Super recenzija. Mene nekako najvise interesira ovaj s uljem argana posto mi je koza inace suha pa moram puno racuna voditi o njoj. :)

    OdgovoriIzbriši