utorak, 7. veljače 2017.

Farmasi - krema za lice s bademovim uljem



Krema koja je moj favorit za mjesec siječanj je Farmasi - hranjiva krema s bademovim uljem. Farmasi kozmetika nam dolazi iz Turske i od 1. prosinca prošle nam godine uveli su katalošku prodaju za Hrvatsku.. kako sam zadovoljna sa kremom čitajte u nastavku. 



Za Farmasi proizvode sam čula još prije godinu dana kad sam čitala recenzije blogerica iz Bosne i Hercegovine. Puno pozitivnih komentara i dobrih recenzija sam pročitala, naravno željela sam isprobati. Kad sam uočila da Farmasi dolazi u Hrvatsku nisam se niti malo dvoumila već sam se odmah prijavila da budem članica njihovog kluba.  Naručujem njihove proizvode ukoliko dolazite iz Međimurske ili Varaždinske županije ili se želite učlaniti imate bilo kakva pitanja slobodno mi se javite. 


Potruditi ću se da vam redovito pišem o njihovim proizvodima koje ću kupovati, koliko sam zadovoljna, imate li moje preporuke za proizvode i dr. 

VAŽNO!! Njihovi proizvodi  NE sadrže parabene, silikone i druge štetne materijale.. Rađeni su na prirodnoj bazi i biološki su razgradivi. Nisu testirani na životinjama i posjeduju mnogo certifikata koju potvrđuju njihovu kvalitetu.

Pišem vam o kremi za lice s uljem badema koju koristim sad više od mjesec dana. Dvoumila sam se između njihovih tri krema za lice - a to su: ekstrakt kamilice, ulje badema i ekstrakt aloe vere i cvijeta lotosa. Svaka od ovih krema ima svoju namjenu, ja sam se odlučila za kremu koja ima hranjiva svojstva da mi nahrani kožu lica. 50 ml kreme je u aktualnom katalogu 42 kn (cijene variraju u katalozima u hrvatskom katalogu je ova ponuda do isteka zaliha)


Amabalažu kreme nažalost nisam uspjela sačuvati  (tata je bio brži od mene). Krema mi je došla u kartonskoj kutijici na kojoj su bili bademi i  koja je bila omotana plastičnim omotom. Meni osobno mi je najbitnije da znam da prva otvaram svoju kremu.! Krema se nalazi u staklenoj ambalaži i ima plastičan poklopac koji se otvara i zatvara okretanjem. Sastav kreme se nalazi na kartonskoj ambalaži, koju ja nažalost nemam.

Farmasi je poznat barem koliko sam ja čitala da proizvodi dolaze u pristojnoj i zatvorenoj ambalaži. Ne trude se nešto naročito oko izgleda samih proizvoda, meni osobno to ne smeta jer nemam neka velika očekivanja od vanjskog izgleda i ambalaže koju većinom ostavljam za potrebe slikanja i kasnije je bacam.  

Prilikom mazanja kremu uzimam iz staklene posudice žličicom. Točnije plosnatom žličicom koju dobijete za miješanje kave  iz caffe aparata. Praktičnije mi je zagrabiti žličicom malu količinu kreme i staviti direktno na lice, nego da prste uranjam u kremu. Krema je gusta,  probala sam je i prstima nanositi na lice no nije bilo baš učinkovito jer sam imala više kreme ispod nokta, nego na licu.

Miris same kreme je nježan i nije  intenzivan. Na licu neće jako dugo ostati i ne mogu još definirati na što miriši nisu baš bademi. Sve u svemu meni se sviđa.



Tijekom zimskog razdoblja imam normalnu kožu lica sa pokojom bubuljicom i suhim dijelovima oko nosa. Kao što sam već ranije napisala krema je gusta i kad je stavljam na kožu ona se brzo stapa s njom. Lice mi je mekano i ne ostaje krema samo na površini kože već duboko prodire u nju.  Ne stvara mi se masna maska na licu i ne masti mi čelo dodatno.

Tijekom ovog mjesečnog korištenja koža na nosu i oko nosa mi se ne ljušti, a to je tipični moj problem ZIMI.  Krema  mi nije stvorila nikakve dodatne prištiće i nisam imala nikakve reakcije na nju.  Kremu koristim samostalno ili kombiniram prije spavanja sa Neutrogena kremom za kožu protiv prištića i sa Alverde uljem. Ujutro se ja budim sa glatkom i mekom kožom lica. Krema je je dobra podloga za make-up.

Moje preporuke za ovu kremu.!


Hvala na čitanju.

Tatjana.








Nema komentara:

Objavi komentar